3 Kasım 2009 Salı

TEŞEKKÜRLER FLORMAR

Flormar Marka Müdürü Elif Karayiğit ile görüşmelerimiz sonundaFlormar makyaj ürünlerini tanıtacağım için bana flormar makyaj ürünlerinde oluşan çok güzel bir paket yollamışlar . Kendilerine hem hediyelerim için hemde bu kadar kaliteli ürün ürettikleri için tüm kadınlar adına çok teşekkür ediyorum.. İşte paketim :

Image hosted by servimg.com


Paketimdeki ürünler
-Flormar Perfect Coverage Foundation /103 Creamy Beige
-Flormar Great Look Maskara /Volume Up Black
-Flormar Supershine Lip Gloss /104
-Flormar Supershine Lipstick / 501
-Flormar Waterproof Eyeliner / 106

kendimi bir anda mayaj yaparken buldum :)

Fondoten SPF 8 ve 12 saatte kadar kalıcı daha önce kullandığım fondotenleri aratmadı diyebilirim tüm güm yağlanmadan porselen kalitesinde makyajla gezdim

Maskara için diyecek söz sadece şu hemen gidin alın . Gidemiyorsanız şuraya sipariş verin. Artık yabancı marka maskaralara asla para vermeyi düşünmüyorum. Kirpiklerimi uzattı, hacim verdi ve topaklanma yapmadı, akmadı. Bu fiyata her renginden almak istiyorum. :)

Lip gloss' a gelince asla ama asla yapışmıyor kalıcı ve ıslak görünümlü. yıllardır kalıcı ama yapışmayan sadece bir markada bulmuştum oda 30 TL civarındaydı. Ama artık buradan
alabilirim. Kesinlikle alın pişman olmayacaksınız.

Lip stik ise hayatımda bana yakışan tek koyu renk ruj :))) Ruj fırçası ile sürdüm sonuç mükemmel... Dudakları yumuşatıyor ve renk uzun süre kalıcı

Waterproof Eyeliner yumuşak ve kalıcılığı ile bana her rengi ile hizmet verecek gibi görünüyor :))

Tüm Flormar ürünleri için burayı tıklayın .... Tekrar teşekkürler Flormar hediyerin ve kaliteli makyaj malzemelerin için ....





3 yorum:

  1. canım, benimkiler gelmedi henuz. Ben de yazmıstım. Hangi kargo ile ne kadar sürede geliyor bilgin var mı?

    YanıtlaSil
  2. HEVESLI bu arada size ne kadar zamanda paket ulasti flormardan merak ettim

    YanıtlaSil
  3. kızlar benimki 7 günde falan geldi ama şu anda kampanya bitmiş diye duydum
    blogumda genelde makyaj ve giyim üzerine çalışacağım heveslicim

    YanıtlaSil